niedziela, 2 lutego 2014

Prolog

Mam na imię Marie o mam 19 lat. Mieszkam w Londynie a mój tata jest menagerem jednego z największych klubów na całym świecie - Chelsea FC. Tak. Mój tata to Jose Mourinho, The Special One.
Przeprowadziliśmy się do Londynu wraz z zerwaniem umowy z Realem Madryt przez mojego tatę. Poznałam tam wiele fajnych piłkarzy np. Alvaro Moratę, z którym łączyła mnie nie tylko przyjaźń. Ale to już przeszłość.
Do Londynu przyjechałam z zamiarem poznania kogoś nowego i udało się. Moim chłopakiem jest Lucas Piazon. Ten Piazon, za którego uśmiech każda dziewczyna dałaby się posiekać. Ten Piazon, o którym wszyscy mówią "drugi Kaka". Mój chłopak jest idealny.
Poznaliśmy się przy okazji tournee po Azji i Ameryce. Pojechałam tam z tatą, który testował kilku młodych zawodników m.in. Lucasa.
Lucas wraz z rozpoczęciem sezonu musiał wyjechać do Holandii na wypożyczenie do Vitesee. Postanowiliśmy, że się nie rozstaniemy.
Często go odwiedzałam wraz z moim przyjacielem, Marco, który w tym czasie leczył kontuzję. Jednak uczucie wygasło. Co z tego, że Lucas jest przystojny, zabawny i opiekuńczy? Czułam się samotna w Londynie. Poza tym, skąd miałam wiedzieć, że Lucas nie ma kogoś na boku?
Uczucie wygasło. Latałam do Holandii z przyzwyczajenia a czasami nawet z przymusu.
Uczucie niepewności zaczęło mnie męczyć, chciałam przeżyć coś innego, nowego. Pech chciał, że wtedy zakochałam się w zawodniku z klubu odwiecznego rywala - Arsenalu.

________________________________

CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ

We wszystkich ankietach, które zamieściłam na blogu było po równo głosów co do następnego bloga, więc postanowiłam sama wybrać xD wybrałam motyw Chelsea-Arsenal, bo nigdzie jeszcze nie czytałam takiego bloga ;)
zachęcam do dodawania się do informowanych! :)

25 komentarzy:

  1. Uuuu....namieszałaś XD czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, jestem ciekawa kim może być wybranek Marie.. zaczyna się ciekawie, nawet bardzo. Będzie mnie to nawiedzać po nocach. XD Czekam na następy. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w bohaterach, już nie wspominając o prologu. Krótki, ale bardzo treściwy. Również jestem ciekawa kim jest wybranek Marie.
    Czekam na nexty! :-)
    Blog już w czytanych, i czekam na pierwszy rozdział:*

    PS. zapraszam na 2 : http://another-story-about-ski-jumping.blogspot.com/2014/02/drugi-rozdzia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo, jestem ciekawa jak to wszystko się rozwinie, zapowiada się ciekawie.
    Czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejny rozdział <3 Jestem bardzo ciekawa co stanie się dalej ;)

    Przy okazji zapraszam do siebie: http://kochajac-reczna.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. <3333 świetne . Czekam na dalsze części :*
    Niesamowicie się zapowiada
    I zapraszam na moje dwa blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już zakochałam się w tym blogu, prolog jest cudowny i nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału, pozdrawiam :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nareszcie blog o Chelsea(częściowo,ale jest) ciekawe kto to może być :> super się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prolog ;* Czekam na 1 rozdział :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie Giround albo Wishere :D Świetny prolog, czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne <3
    Czekam na 1 rozdział i zapraszam do mnie: http://czy-to-jest-prawda-barca-cesc.blogspot.com/#_=_
    Liczę, że skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Luubiem to ! <3
    Czekam na rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  13. super się zapowiada :3
    Będę czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Łooooooooooooo, już to kocham <3
    Mou zapewne będzie przeciwny :D
    Czekam na rozdziały <3

    /Dominika Badstuber

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie się zapowiada <333
    Będę czytać ^^
    Informuj na asku ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że córka Mourinho, bo naprawdę ostatnio mam uraz do tego człowieka i coraz bardziej go nie lubię, ale blog zapowiada się ciekawie, więc na pewno będę wpadać. Informuj mnie o nowych rozdziałach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesująco,BARDZO,BARDZO interesująco ♥

    Ofc będę czytała i plis informuj mnie o nowym na :http://gunner16.blogspot.com/

    Buziaczki :*** ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę dodać linku/button spisu, żebym mogła cię umieścić w naszym zbiorze :)
    http://spisfanfiction.blogspot.com
    Zachęcam również do zapisania się do Zbioru Blogów:
    http://zbior-blogow.blogspot.com
    oraz do zajrzenia na Ognistą Ocenialnie
    http://ognista-ocenialnia.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O mamuniu *-*
    Jaki ten prolog cudny <3
    Już nie mogę się doczekać rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej! Podoba mi się i z chęcią będę czytała bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny prolog i jestem zaciekawiona tym, co będzie się działo w kolejnych rozdziałach.
    Dziękuje za pozostawienie mi linka :)
    Zapraszam do siebie, ponieważ niedługo pojawi się roz 2 na http://netherlandlondon.blogspot.com zmieniłam szablona, dlatego może inaczej wyglądać.
    Zachęcam również do odwiedzenia http://sister-juliana-piazon.blogspot.com na razie wstrzymałam bloga, ale będę kontynuowała go gdzieś w maju czerwcu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. hmm.. ciekawe kto to :) Prolog super! Krótki, ale treściwy, bardzo mi się podoba :))
    Czekam na pierwszy rozdział :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, wpadłam na to opowiadanie przypadkiem i bardzo mi się spodobało choć to dopiero początek. Czuje, że będzie interesująco skoro bohaterka zakochała się w odwiecznym rywalu niebieskich.
    Równiez piszę o Chelsea, jeśli chcesz poczytać to zapraszam serdecznie. Proszę o informowanie mnie jeśli można :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy! Jeśli czytasz bloga, lecz nie komentujesz, proszę, napisz chociaż 'przeczytany' w komentarzu czy coś takiego. Nawet z anonima, to bardzo motywuje.

Bardzo proszę o niezostawianie mi w komentarzu linku do bloga, proszę to zrobić w zakładce "spam". Z góry dziękuję ;)